Anton har disco!!

Hej svejs! Nu ska jag snart iväg på möte. Ja, jag vet hela tiden. Men har man många barn så blir det så. Sen vill man ju självklart ställa upp o hjälpa till för alla. I morgon är det Anton som har disco med sin klass. De har ordnat för förskolan och upp till femman. Så då ska det inhandlas.

Cornelia ska dit och dansa loss eller om det mest blir spring. Det vet man inte. Så efter jobbet blir det direkt till disco och kolla. Sen får jag väl ta med mig Clara och sticka och handla. Sen har vi en HELLEDIG helg framför oss. Åhh så härligt.

I går på posten kom vår vinst från VM. Japp vi vann, sålde mest stickat i Sverige % i jämförelse med resten av landet. Gissa va happy vi blev då. Sen var vinsten supernice. Biokort laddat med 300 kr. Ett kort till varje personal.  Inte så dumt. Kankse blir utnyttjat nästa Fredag.

Och igår fick jag tummen ur och bokade biljetter till Rasmus på Luffen.

Äntligen. Ska bli så himla kul och åka o se den. Nu ska det bara bokas tågbiljetter och hotel med. Tog den 6 December då alla butiker har julpyntat och det är påfyllt av en massa rolig shopping. Me like!! Älskar den tiden och all härlig musik som susar i bakgrunden. Nog om det!!

Ikväll blir det pump för första gången på evigheter, se hur stel jag är i morgon. Ha ha....

So long, NETTAN.

Kommentarer
Postat av: mandel

GRATTIS!!! Så roligt! :)

2009-09-24 @ 18:19:02
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Bittan

Hoppas det känns bra, så dagen efter!

2009-09-25 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0