Anna Anka

Ja Just det, Anna Anka. På så kort tid så finns hon på allas läppar & överallt. Ja men säga vad man vill, men underhållande är hon. Sen att hon har en hel del "dumma" kommentarer gör snarare att hon blir mer intresant och roligare.

Jag undrar bara är detta hon eller ett spel för media. Finns det människor kvar med sådan trångsynhet. ha ha ha... men tittar på Svenska holywood fruar det gör jag. Sen skrattar jag mest ÅT dem ist för med dem.

Det går inte ens att plocka ut ett citat som är värre än andra. Alla är klockrena IQ befriade!

KRAM Nettan.

Kommentarer
Postat av: mandel

U N D E R B A R T program det där!!! Jag poppar popcorn och njuter :))

2009-09-28 @ 08:38:39
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Jessica

Jag har läst ut alla böckerna för kanske en månad sen. Kunde aldrig sluta läsa :) Det är bara att låna bilden, har själv snott den från Google :) Allt är bara bra! Hoppas att allt är bra med er? Kramkram

2009-09-28 @ 10:39:00
URL: http://jessicolina.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan inte göra annat än att hålla med ;-)



2009-09-28 @ 11:32:07
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com
Postat av: Putte!

alltså, hon har ju rätt. De flesta tjejer är bara avundsjuk på hennes liv, det vet ju alla att majoriteten av alla kvinnor vill vara lyxiga hemmafruar som inte behöver ha ett vanligt standardjobb utan kan leva ett liv i lyx hela tiden.



Heja Anka!!

2009-09-28 @ 12:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0