Aja´s morgon

Som vanligt börjar med kaffe!

Brukar alltid bli datorn sen o som Nettan skrev så är det ju nästan farligt att sätta sig vid datorn, tiden bara försvinner o jag surfar på bloggar, mode & inredning. Men kul är det ♥

Saknar verkligen Nettan´s familj, sågs inte på hela förra veckan o det är ovanligt för att vara oss. Man blir beroende efter ett tag. Men sen kommer hon med alla sina gullisar ♥ , som jag växt upp med.
Amanda va ett år när jag träffade min blivande man o Nettans bror, idag är hon 14 år fattar inte.
Då va hon så glad i Aja o sov hos oss & vi lekte för fullt.

Kallt är det också bara att vända på en hand, fryser igäl när jag är ute med min lilla Chihuahua som också fryser igäl. Han gillar sommaren bäst, inte så konstigt kanske är ju inte mycket hull på han.

Nu börjar dagen, have a nice day

Kramisar kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: tänk på det du

varre kul o städa???

2009-09-30 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0