Aj, aj, aj

Ja har så ont efter mitt första träningspass igår, så jag kan inte sova.
Fattar inte att man kan få sådan träningsvärk så jag va nog väldigt otränad ha ha .
Men shit det va nog ett bra pass för jag har ont i varenda muskel från topp till tå!!!

Är ju jätte härligt efteråt o jag va helt speedad o hade massa energi idag men nu är jag helt slut.
Gruvar mig att gå till sängen för det gör så ont så fort jag reser mig & sätter mig. Aj aj aj t.om. Lova frågade mig förut: har du ont mamma ? 
Nu har jag klagat lite o får ju skylla mig själv för det är ju bara lite träningsvärk ha ha!!!

Så nu ska det bli träning i höst.......

Sov Gott från en Aja som har ont !!!! KRAMIZZZZAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0