9000

Ja inte pengar nu om ni tänkte på det.
Jag har faktiskt gått det, 9000 steg på morgonen. Man ska ju gå 10 000 om dagen så det borde jag komma upp till idag.
Blev en riktig lång prommis efter jag lämnat Lova & min kära vän Sara hade ju med sig en steg räknare så det är därför jag vet att vi gick 9000 steg.
Innan va jag med trött  men sen gick det bara av farten, skönt nu efter. Så nu har det blivit kaffe o en frukt, ok då en liten choklad bit också.

Nu ska det tas ett ryck här hemma innan  man ska hämta lilla fröken igen.
Här kommer lite bilder som jag har varit jätte dålig på att lägga ut!!
 
Kladdkakan jag bakade till Melvins dop♥


Valle va själv klart med o smakade på smeten.

 






Far & son ♥ Hela familjen är redo för lilla Melvins dop.

Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ni vackra..så glad att ja är mamma till dj Alexandra..ler..så uderbart vacker..å fina värderingar på livet..mi like..å mina små troll Lova å Valle..Mmmmmm mina söta små älsklingar...saknar er..sååååååå mycket..sist men inte minst min fina svärson..Fredrik...ett gott hjärta som sin pappa Georg..som inte är me oss längre...men han ser nog den fina FAMILJ NI ÄR..

va rädda om varandra...visa kärlek...

Puss & Kram..TINA..♥♥

2009-09-08 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0