6 Årskalas♥



JA som Nettan skrev så fyller ju vår sötis Lova 6 år idag. Det har varit full fräs från morgonen till nu!!

Ett stort garttis till dig gumman, vi älskar dig♥  Hon har firats hela dagen & fick massa fint, haft besök av släkten.


Ett jätte lyckat kalas så tusen tack till alla som kom, va nog närmare 25 st med barnen. Men mycket trevligt med skratt & lek. Hon fick ju så himla mycket fint kläder, smycken, pengar mm o en större cykel. Det va även en High school cykel så hon va sååå nöjd den va ifrån mamma, pappa o lillebror Valle♥

Blev ju även denna födelsedag, en Nalle Tårta på morgonen. POPPIS som Nettan lärt mig!!


Två tröttisar i morse. Kram på dig min älskling!!


Hanna Montana, en favorit♥

Valle va även på toppen humör denna dag♥

Det är de småtrollen som förgyller dagen & idag hade vi massa här & jag stortrivs.
Kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: malin

har valle tappat en tand?

2009-09-13 @ 00:39:07
Postat av: Therese Persson

Denna tårta tror jag du bjudit på när vi har varit hos er oxå, tänkte vara så fräck och fråga om receptet och om jag kanske kan få låna formen oxå, Miranda fyller ju till helgen, vi kan väl hörs under veckan. Kram Therese

2009-09-13 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0