Varmt & skönt.

Något av det bästa vi har köpt till huset så är det den älskade kaminen. Jag fryser ofta och fullkomligt älskar att ha det så där riktigt, riktigt varmt. Att tända en brasa framkallar mys och välbehag. Så nu när ingen darling är hemma o pustar att det är för varmt så har jag stoppat in ved hela kvällen. Mmmm nu trivs jag.

Braskamin Handöl 32

Lånat foto men likadan kamin. Contura 655.

 

Idag har jag varit med Cornelia på rid o travskolan. Hon är så duktig och riktigt kul att se när de kör häst o kärra. Travet gillar hon bäst min älskade lilla tjej. Sen var det hem o hoppa i badet för flickorna och jag fixade mat. mätta o nöjda satte de sig o såg nya Barbie filmen
.Barbie och de Tre Musketörerna
Jag o Amanda repeterade Svenska inför hennes prov i morgon. Bra det här att jag också får mig en hel del repetitioner. Shit va man glömmer alltså. Men jag har lärt mig massor sen Amanda började sjuan. Sen har jag ju tre stycken till som ska igenom detta ( och jag igen o igen o igen )

Kram & God Natt goa bloggvänner Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0