Värderingar ?

Ja va är det ?
Just nu värderar jag min familj högst på alla grader. Att man har en, är sådan lyx.
Barnen som är ens allt o min älskade som betyder så mycket för mig♥
Ja glammigt mamma liv !! Kan man ju tolka som man vill. Men lyx o glammigt för mig är all tid jag kan få med barnen o min älskade man = Familjen♥

♥ Att bara komma i från allt det vardagliga o bara få vara tillsammans det är lyx det =) ♥

Så himla kul för alla positiva kommentarer ni lämnar som jag skrev förut så behöver vi kvinnor ge varandra det oftare. Men tyvärr så kommer ju avundsjukan fram för ofta, tråkit men sant.

Idag va en mysdag med fik på f.m. o lek i stadsparken.

Söta kusin Hilda va med♥


Valle o Nemo på promenad♥



Annars har det varit en helt vanlig kväll med nattning & lort disk , ren tvätt, vik tvätt, lort tvätt & bara massa görande. Men nu lägger jag mig i stället♥

Godnatt Kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: Anette

Uuu va bra skrivit darling. Just det precis så är det. Vårt glammiga o lyx är family. ( mest ) sen finns det ju en massa andra saker vi också gillar. Så skönt o ha träffat er igen. Blev så glad att ni kom. Hörs i morgon my soulmate pyss & kram

2009-10-20 @ 23:52:06
Postat av: mandel

Det är sant. Det kostar inget att ge komplimanger. Det GER istället. Ni är förbaskat snygga båda två, och det kostar ingenting att säga det till er. Men avundsjuka är alldeles för vanligt, och vi är nästan programerade att tycka illa om vackra folk. Idioti. Jag tycker det är dags att inse att man duger själv ändå. För det är väl nästan alltid det som det bottnar i. Hurra för oss kvinnor som är fantastiska på alla sätt! Ut med skam, skuld och dåligt samvete! Utrota svartsjukan och omfamna livet istället! We rule! :)

2009-10-22 @ 00:13:24
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: sofie

aja har alltid varit bland de finaste tjejerna i klassen, hon var den av oss som mognade snabbast träffade sin kärlek och som stog på egna ben först. Hon har klarat det galant och idag står hon om en super mamma med två fina barn, en man och som hon skriver en fantastisk familj. Och alltid lika fin, glad och social !!!! hoppas inte folk visar svartsjuka... är man svartsjuk på ngt sånt kan man bara inse att man själv har problemet och då har man annat att arbeta me än att lägga energi på svartsjuka !!!!!!! kram

2009-10-23 @ 09:42:14
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: Aja

Gud va glad jag blir vilka fina komplimanger, ja vad ska man säga ? Kul att ni skriver o som Sofie skrev så är det ofta svartsjuka som ligger bakom allt skit. Men vi som törs stå för det kan vara glada att vi gör det . Starka tjejer det !!

Kram Aja♥

2009-10-23 @ 23:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0