Till stan....

AW09 Nova Star N beanie Red En sån här har jag beställt till lilla Clara. Brukar inte ta lång tid innan den dimper ner i lådan. kul, kul....

Idag ska jag & mina minsta flickor åka till hometown. Cornelia fyller sju år till veckan och jag ska införskaffa presenter. Det blir inte svårt för hon har önskat sig det mesta som går att önska. Listan blev lång.

Det var
...smycken
...kläder
...pet shops
....barbie hästar
...spel
...skivor
...och pengar i kuvert sa hon också och jag skrattade lätt o undrade varför hon ville ha det. Jo det brukar jag få, blev svaret. och så sant så sant Så brukar hon faktiskt få det av Farmor & Farfar så får hon själv köpa vad hon vill. Det brukar va riktigt kul.   

Nu får jag nog göra i ordning dem o komma iväg. Kul o träffa älskade mamma som får ha Cornelia en stund när jag tar varvet på stan.

Sen ska vi kika på Jennies nya lägenhet. Och så klart även träffa Aja och barnen. Trivs så bra med mina nära o kära. ♥

 

Bye Bye and have a nice day. Kram kram Nettan.


Kommentarer
Postat av: mandel

Ja de vet allt vad de vill ha de där små sötisarna :)

2009-10-28 @ 20:10:52
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0