Svettigt

Japp har varit på Pump med Bittan och det är så himla skönt efteråt när man svettats o tagit i så det skakar i kroppen. Jobbigt var det idag men så jäkla kul. Efteråt följde jag med Ida in på Ica för att köpa frukt det slutade med att vi båda kom ut med tre byttor glass, ha ha nyttigt va!

   Mmmm härliga smaker från Sia.


Dagen på jobbet gick i full fart och sen hem o laga middag. Jag har insett att skala potatis är något av det tråkigaste jag vet. Tvätta, putsa fönster, skura allt är OK men just o skala potatis är så himla tråkigt. Så då var det sagt!

Nu ska jag kolla in Comedy fight club med min son. Kan ju va kul!

I morgon är en ny dag o fredag, snart redan helg igen.

Kram & Godnatt Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0