Smink

Ja  alltid lika kul med det även om jag inte sminkar mig som en modell varje dag.
Men lite o lagomt är bra. Har alltid gillat hår o hudvårdsprodukter & fann ju även en sida som säljer detta på internet, smart & smidigt ♥
Behöver faktiskt lite nytt inför hösten slut på det mesta känns det som!!

Detta är några av mina favoriter som jag använder dagligen♥







Detta skulle jag behöva........
Bodylotion♥






Annars en vanlig morgon, kört my girl till skolan & skrapat rutor Usch fem grader kallt!!!!!
Kaffen har jag fått i mig o känner mig riktigt pigg♥ Nu ska det plockas o städas lite.
Fick sms av Nettan o där är det i alla fall varmt o skönt runt 25 grader, inte helt fel det. Men men får bli min tur nästa gång ha ha .....
Ha nu en bra dag i det kalla kyliga Sverige♥
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

Var på internet handlar du dessa produkter?

2009-10-14 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0