Shit

Har också varit o tränat, det va så jobbigt idag. Trodde det skulle bli lättare o lättare men icke bara värre så nu är jag helt slut. Känner mig sjuk ha ha

Att det kan vara så grymt o träna men håller med Nettan  det är ju så kul !!!! Efteråt känns det ju underbart så då kan man vara stolt att man kom i väg♥

Har alltid tränat o behöver det minst en gång i veckan så har jag energi till mina trollungar♥

Idag handlade jag för helgen & angående flätan Nettan gjorde så var det flera som skröt den. I kassan när jag skulle betala va det en äldre dam på 70 år som stirrade på mig. Tillslut sa hon: Vilken fin frisyr du har, jätte fin en sådan har jag aldrig sett. Bara att tacka o buga!!
Se kul när t.o.m 70 åringar kan ge kommentarer.
Ensak till som jag är helt emot, det hade kommit semlor på¨Konsum" Alldeles för tidigt för min del, julen har inte ens kommit.

Sov gott Krameli kram Aja♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0