Ruggit

Har varit en ruggig dag.

Började morgonen med att tända i öppnaspisen, bara så skönt . Har varit så frusen ett par dagar,sen blev det mys i soffan med min lilla prins.

Sen har vi två syskon som funnit sin syskonkärlek, men gör mamma knäpp i huvudet. Dom har nästan aldrig bråkat förut men nu på senaste så räcker det vi kommer innan för dörren så är det dax.
Dom kan få göra mycket men hatar när dom bråkar slutar alltid med att båda gråter o mamma får utbrott!!
Så idag va det nära att grytan med mos åkte i väggen men behärskade mig i sista sekund =)
Så är det, men får vara glad att dom tillslut kramar varandra o är såååå glada i varandra♥

Kvällen avslutades ju med att Nettan o barnen va på besök & alltid lika trevligt. Barnen strotrivs å vi blir en
enda stor familj.

Aja♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Här är det precis samma! Min mosgryta har också varit bra nära väggen :) De kan liksom inte vara ifrån varandra men hela tiden promenerar de på varandras gräns! Fisongar <3

2009-10-22 @ 00:03:36
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Sara

Haha, ja jag känner igen det där. Rasmus är precis lika. Kram

2009-10-22 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0