Oktober & kallt...

Brrr det är lite smått kyligt nu på mornarna, märks att riktig höst är här. Men fina dagar o jag gillar hösten o det är en härlig o frisk luft. Särskilt skönt de dar då solen kikar fram.

Såg på Comedy fight club igår på Tv. Shit va bra han är Järvheden. Jag fick mig några ordentliga skratt och det är så himla skönt och skratta alltså. Det ska man inte underskatta. Ett gott skratt förlänger livet har ju alla hört och det ligger nått i det.

Idag är en ledig dag, jag ska jobba hela helgen. Men i morgon kommer scobby doo på besök i centret och de har även byggt upp nån sorts kid park så det är skojigt värre.

Cornelia & Clara kommer såklart o leker o passar på att käka lunch med mig.


          Tomas Järvheden. Alltid bra!!!

Idag blir det en tur till Karlstad o hämta Håkans pass. Hade tänkt o gått på Bio med barnen men ingen barnfilm som gick idag. Så synd. Men får väl ta ett varv på stan o sedan hem o ha lite Fredagsmys ist.

Ha en underbar dag & helg ni alla snälla, söta bloggvänner. Kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0