Min morgon.

Ha ha ha... sitter här på morgonen. Har käkat en tråkig frukost. Två knäckebröd o en kaffe. Forfarande vrålhungrug men jag bara måste låta bli o äta hela tiden. Jobbigt men sant!

Men läser lite andras bloggar och får mig ett gott skratt ( som var välbehövligt ) när jag läste jessicolinas blogg ( länkad här intill ). Som skriver så himla bra! Så jag är så fräck så jag lånar lite av henne. Så himla bra skrivet. Läs och få en god starrt på morgonen...

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"
- Joan Rivers

"Det är inget fel med att skjuta så länge rätt människor blir skjutna"
- Clint Eastwood

"Sprängämnen kan ligga bakom explosionen"
- Expressen

"Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika"
- Britney Spears

"I samband med att jag förstod att å herregud jag är gravid, då tittade jag över det röda partiets program och såg att de vill lagstifta om delad föräldraledighet. Det vill jag inte vara med om. Här har jag gått och burit, stonkat och svullnat och sen ska jag föda detta barn under en stor svår smärta och så ska HAN va ledig?"
- Parlamentet



..... so long HUG Nettan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0