Måndag gjord...

...jaha då är man hemma igen och Måndagen är gjord, skönt! Det är den dagen som det är en massa saker som bara måste bli gjorda. Varje Måndag är det likadant att jag inte hinner det jag ska. Så då får man sitta hela lunchen och fixa klart. Men alltid som godast när allt är inskickat och på sin plats. Ordning & reda. Tur man har ett jobb man tycker är kul.

Sen rev jag & Lossan ner lite väggar på J&J och ska göra nytt o snyggt. Alltid kul att göra om lite. Kommer mycket finkläder o partykläder nu. Var med en snygg klänning med fransar som jag bara måste pröva nån dag. Ska ta bilder på lite nyheter o lägga upp.

Anton har varit på Lan sen i Lördags och skönt att han också är hemma nu. Så alla samlade. Utom darlingen då förstås som sliter i Oslo. Men han trivs med jobbet och har ju den fördelen att han kommer hem i bra tid ( nästan iaf ) varje Torsdag. Saknar dig min kära man

Har käkat mat och ska snart natta två små flickor.

Ska själv försöka komma i tid i säng. Måste köpa nån ny bok som jag har till kvällarna. Har som vana att alltid läsa lite innan jag somnar. Mitt sätt att relaxa.

När vi var på Rhodos läste jag ur denna härliga bok med många goa skratt.

Karriär och köksbesvär Lättläst och härlig!!!

Annars gillar jag Marian Keyes och har läst de flesta av hennes böcker. Den här står nu på min önskelista...

En förtjusande man

I morgon kanske vi skulle få besök av Aja & barnen. Mysigt, mysigt. Och Cornelia har ridskola.

Ha en bra kväll.

So long.... Nettan♥

Kommentarer
Postat av: Sara Grundel

Åååå, kommer det en ny bok med Marian Keyes! den måste jag ha. Har läst alla hennes böcker och de är ju superbra! Kram

2009-10-27 @ 10:05:34
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0