Kylig morgon

.se
SVAR till Pernilla. Ja visst kan man köpa det på nätet o få det direkt i brevlådan.

Även denna morgon kall, men det är ju väldigt friskt o skönt ute & man piggnar verkligen till när man kommer ut. Hörde t.o.m att det kanske blir snö till helgen!!!

Idag blir det frissan för mig , går typ två ggr per år så det ska bli så skönt. Blir nog klippning o några slingor men tar nog två - tre timmar. Så det blir en skön avslappning ♥


Nu blir det frissan så passa på att ta ett kort på mitt pudelhår, efter barna har hormonerna ändras & mitt hår är tjockare o lockigare. Men det är ju bara positivt , fast det är svårare att sköta ♥
Så det ska bli skönt att få till det !!!

Ha en bra dag kära bloggläsare♥

Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skulle va glad om jag hade så tjockt fint hår : )

2009-10-15 @ 12:48:01
Postat av: mandel

Jättefint hår! Du är hemskt foxy tycker jag :)

2009-10-15 @ 22:16:01
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Aja

tack för era gulliga kommentarer ♥

2009-10-18 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0