Kärt besök.

Idag efter jobbet fick vi besök av kära lillasyster, goa Melvin, underbara Aja och sötis Lova och charmtrollet Valle. Alltid så härligt att umgås med dessa fantastiska människor. Aja hade lyxat till det för oss och hade med kycklingfileér och potatisgratäng. Sen gjorde vi en sallad till och njöt till fullo.

Efter detta tog vi fika med kladdkaka, frukt och vaniljvisp. Mums fillibaba.

Nu så tomt när de åkt, men vi har eldat i kaminen så det är varmt o skönt. Ska ta ett ryck och städa ihop här och sedan packa resväskan till min älskade Anton. Amanda är redan i full gång med sitt.

Har några kort på min lilla Clara


Clara i nya tunikan redo för korttagning på dagis.

 



Jag & Clara fixat med lite blommor.

Nu ska jag lägga in Antons beställning av Jultidningar han sålt.

Biljetterna till Rasmus på Luffen är sålda och allt ordnade sig jättebra.

Tänk sånt flyt man kan ha ibland.

KRAM & So long Nettan.


Kommentarer
Postat av: Aja

Vilken sötis en riktig karamell & va snygg den nya tunikan va! Kramisar Aja♥

2009-10-07 @ 23:03:34
Postat av: mandel

Vilken pingla :)

2009-10-08 @ 01:02:36
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0