Hej igen!

Undrar om jag här hemma hos mig har rekord från att ha ett städat, mysigt hem till total katastrof på bara en timme??? och då menar jag verkligen katastrof.

Tyckte jag var så gott med, hade fixat middag för två dar fram o olika rätter, städat, lagt in rentvätt, plockat undan allt efter resan och hade det riktigt mysigt här hemma. Så sätter jag mig o bloggar, går igenom mailen och surfar lite. Upptäcker till min fasa att de små söta gullungarna inte alltid är så gulliga. Huset har förvandlats till ett enda stort lekhus. Saker överallt o de har med Antons hjälp provat hans nya soda streamer o lyckats spilla ut kladdig saft på golvet. mm mm.

Men det var bara att först tvätta två flickor o natta dem efter läxa med Cornelia. Sen ta tag i huset. Jag säger inte att det är bra men helt Ok just nu. Sen att deras rum ser ut får gå.

Nu är jag äntligen i säng o måste tipsa om ännu en bloggare här omkring. Så kul att så många bloggar. Nu är det iaf Elise på Stuket som tipsar om härliga nyheter från butiken o det är alltid lika kul o se deras inrednings prylar. Jag kommer deffinitivt att hålla koll.  http://www.stuket.se/#home 

Nu ska jag lägga mig o läsa, så skönt o komma i säng i tid.

Good Night      Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0