Hej Hopp

Ja nu är det ny vecka och ni är väl alla laddade med ny energi. Ha ha själv är jag INTE det men men så är det.

Helgen har gått fort som vanligt. Igår fick vi sova liite längre då man ställde om klockan till " Rätt " tid igen. Jag gillar inte detta med att vi ska ställa om, gillar som det är nu och den där timmen på sommarkvällar har inte så stor betydelse anser jag. Men allt är olika för olika personer.

 Igår lovade jag Cornelia & Clara att de skulle få baka nått de skulle ha till fikat. De valde Drömrulltårta och hade blå karamellfärg i smörkrämen så den såg riktigt läbbig ut.



Slicka av krokarna är populärt.

Denna vecka är det Haloween och Cornelia ska på party på Fredag. Får se om det kommer några läskiga monster o vill ha godis här.

    


Ni får inte heller missa att VERO MODA har clubdag på Torsdag. Hela dagen har vi 20 % på allt i butiken. Så passa på att shoppa loss vettja och införskaffa lite nytt i vinter garderoben. Perfekt tillfälle och handlar man för 300 kr får man en goodiebag med härligt innehåll ( garanterat ). Välkomna alla Vero Moda kunder!

Nu ska jag snart iväg och ni får alla ha en underbar dag.

 

KRAMIZAR Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0