Fredag morgon.

Sitter nu och käkar frukost. Bara jag o min kära man uppe. Härligt o få ha lite tid tillsammans. Han o Clara är lediga idag. Så de får mysa med varann.

Igår var jag på Pump igen och det är skitkul, men inser att jag nog kan lägga på lite mer vikter nu. Svag som jag är så kör jag väldigt lite men igår kunde jag nog ha satt på lite iaf. Det är ett jättebra pass och känner sig så glad när man går därifrån.

Väl hemma så blev det till att börja packa. Fick i ordning på Antons väska iaf. Får fortsätta i kväll. Clara väntar o väntar... hoppas innerligt att vädret kommer vara bra. Håll tummarna för oss!

Nu måste jag fixa o trixa

So long Nettan.

Har s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0