Fredag kväll!

Ja dagen har  gått i ett. Först upp tidigt o hann med o städa lite innan det var dags att bege sig till jobbet. Varor kvar o en del att fixa inför helgen. Men vi är ett glatt gäng som håller snyggt o älskar det vi gör. Pratar om att vi borde träffas mer utanför jobbet annars är det bara jobb prat. Ida som slutade hos oss saknar vi alla och får nog försöka få till en kväll o träffas som vi pratat om i några månader nu. Ska väl inte behöva va så svårt, hmmm??

Hem & handla. Göra mat och det fick bli köttfärsgratäng. Upp i "stan" o se på Anton som hade skate tävling. Hann vann.. Tjihoo min lilla kille. Grattis hjärtat. Ja, ja erkänner vi missade tävlingen. Jag skäms. Men Anton sa sju till mig och jag var där fem i sju och då hade de börjat tidigare. Så typiskt. Men han var lika glad för det och då är jag också glad. Han var så nöjd o få skatea hela kvällen.

Sen har det plockats o dolats här hemma och vi sitter nu i soffan, jag o min underbara man som två vrak. Men ska sticka o hämta Amanda sen får det nog bli sängen. Ska upp tidigt o åka till Karlstad. Men kanske, kanske vi lägger oss och ser en film. well see.

Kram & God natt Nettan.

Kommentarer
Postat av: Aja

Grattis till Anton wow!! Han går nog igen på sina morbröder han. Så otur att du missade det då men du kan va en stolt mamma nu♥ Kram Aja

2009-10-23 @ 23:37:44
Postat av: mandel

Grattis Anton :)

2009-10-24 @ 21:18:01
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0