Dubbelbokad

Ja så kan det gå. Jag har ju som sagt fyra biljetter till Rasmus på luffen på Oscars teatern i Stockholm helgen den 5-6 December. Hotel Scandic Continental mitt emot centralstation ( ett av de bättre hotel när man tänker på läge o standard ) .

Nu till det faktum att Håkans jobb har ordnat julbord med Abba show precis samma helg och det vill vi så gärna också gå på. Så min fråga är om det är någon som vill köpa mina biljetter för jag tänkte ta helgen före till oss ist.

Allt är bokat o betalt och de absolut bästa platserna.

Hör av er om någon är intreserad.

Mvh Nettan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Anette!



Jag har skickat ett meddelande till dig på facebook. Jag garderar mig med att skriva det här med så du inte missar ;-)



Kram på dig!

2009-10-06 @ 19:54:04
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0