Dont like it !!

Offrade mig idag o va på badhuset med barnen. Hatar verkligen badhuset. Speciellt här i Arvika är inte alls något kul. Går väl an om det är ett äventyrsbad eller nått, men det är långt ifrån här.
Men nu är det gjort o barnen är hel nöjda!! Valle somnade på 2 min när vi kom hem, så det är ju en skön avslappning för barnen♥
Faster Jenny o kusin Melvin va med & det va första besöket för Melvin på badhuset, han älskade det o badade för fullt.


En riktig goding!!!! 

Nyss sett Anka på tv 3 & säga vad man vill men bara att säga Grattis till henne. För hon har ju berört hela Sverige (nästan). Gillar faktiskt henne mer o mer för hon står ju för vad hon säger, är väl därför hon får reaktioner. Där hon är idag har hon ju faktiskt jobbat upp till själv så varför störa sig det är ju det hon tjänar på =) Till slut låt Anka leva det liv hon vill mej stör det ej för jag har det jag vill eller alla vill väl ha mer ha ha!! Skämt & sido.


Syskonen Fredriksson♥

Nu blir det sängen, ovanligt tidigt för att vara mig. Dagarna bara rullar på, det är inte många sekunder jag sitter på min rumpa. Är ju ingen risk det blir skavsår.

God Natt Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Sååå fina barn!!!

2009-10-05 @ 23:37:27
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0