BIO

               

Igår var jag o min kära man & såg Flickan som lekte med elden. Tråkigt nog så blev det fel på en maskin när vi satt där. Ljudet försvann stundvis och till slut stoppade hela maskinen. Jaha så kan det gå....

Killen som jobbade med det kunde lösa det så att köra filmen på en maskin, men det skulle innebära att var femtonde minut blev det ett stopp på ca en minut.

Ska man skratta lr???

Men så blev det iaf och det blev en lååång film och på det stora hela tyckte jag filmen var sådär. Sen vet jag inte om jag hade tyckt det om allt hade flytit på.

Men Lisbeth Salander är en otrolgt härlig och tuff personlighet. Stark karaktär.

Idag är det Måndag och ny vecka. Denna vecka väntar vår semester. Härligt!!! Barnen väntar o frågar varje dag.

Ha en bra dag KRAM Nettan.


Kommentarer
Postat av: mandel

Nä fy så fisigt!!! Hoppas ni fick pengarna tillbaka, eller någon slags kompensation!!!

2009-10-05 @ 13:33:01
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0