Valles dag

    Idag fylller VÄRLDENS BÄSTA VALLE ÅR OCH VI SKA DIT O FIRA!

Grattis till vår allas lilla gullunge och charmigaste treåring som finns. Hipp Hipp Hurra på din födelseda.

Japp, så idag kommer vi till Arvika direkt jag slutat jobbet. Alltid kul och träffas också.

Till Patrik, så har Amanda redan lagt fram din bok så vi inte glömmer. Hon var o såg nr två o bara läser på nu för att få veta vad som händer. Ses sen ( hoppas jag )

Nu ska jag strax iväg o jobba o ytterligare en helg har gått. Jag kan känna panik ibland för att tiden går så fort. Känns som jag inte riktigt hänger med. Vad göra???

Ja visst det där om att leva i nuet och bara va, men faktiskt så tycker jag att jag är ganska bra på det. Njuta av livet här o nu o ta vara på allt. Umgås med mina kära och leka, vara med barnen. Men ändå.......

Ta vara på stunden Kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! allt är bara bra med mej, pluggar och står i :) Hoppas allt är bra med hela familjen? Saknar er! Kram

2009-11-23 @ 10:31:43
URL: http://jessicolina.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej,



Nu är bloggen igång igen. Vet inte om det lönar sig att skriva hur mycket jag saknar dig igen....vi får ju aldrig tummen ur....hahaha...men jag är inte bitter. Kram på dej världens bästa!

2009-11-27 @ 23:58:09
URL: http://lillkrukans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0