Vakna med the voice...

... ja det heter ju så men så värst vaken vet jag inte om jag blir. Jodå, efter ett bra tag kanske. Men tror nog det var mer kaffet och duschen som gjorde det jobbet. Kankse ska lägga till "sakta". Vakna sakta med the...

Natten har varit seg, när jag gick och la mig vaknade Clara och hade inte alls lust att somna om.

- mamma, jag är törstig.
- mamma, jag är kissnödig.
-mamma, kan du klämma på mitt ben.
-mamma, kan du nu klämma på andra benet.

och så där kan det va ett bra tag, och vad gör man inte. Jag vet ju själv vad jobbigt det är när man ligger i sängen och inte kan somna.

Men nu sover de som stockar alla tre. ( Anton, Cornelia o Clara ) Och nu måste de ju upp. Tänk hur det kan va.

Säger en del om " Lottas " replik. - Mamma det är så konstigt med dig. På kvällen när jag inte vill sova så måste jag och på mornarna när jag vill sova, så får jag inte. ha ha, så himla bra! Vuxenlivet kan allt va lite knepigt ibland.

Kram o hej svejs på er // Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0