Tomte sökes...

   

Japp, testar här och ser om jag kan få napp. Har som sagt två st av barnen som börjar tvivla och fundera över tomten. Så skulle behöva någon som kan vara tomte och inte är av familjen. Detta gäller ju självaste Julafton.
(även om man inte tror så är det ju kul för ALLA barnen om det är någon som ingen vet vilken? )

Vet att många har fullt upp, men om det finns någon som kan ställa upp eller någon som vet om någon så hör jättegärna av er till min mail. [email protected] 

Jag betalar själklart.

Hoppas tacksamt för svar. Krameli kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Nettan! Den andra december passar mig alldeles ypperligt!! Vi hörs lite närmare om tid och så då.



Kram Linda

2009-11-18 @ 18:35:10
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas att du kan övertyga Anton och Amanda att Jag visst finns på riktigt,



hälsningar



Tomten

2009-11-18 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0