Talk to Nettan♥

Nyss pratat med min kära Nettan, alltid lika skönt att ha någon att ventilera med & skratta lite. ♥ =)
Tur jag har dig vännen min!! Minuterna bara rullar i väg & vi kan nog prata i en evighet om det så va.

Tack Anton för gästinlägget, va super kul !! Jag vet du har en bra humor =). Du är ju Valle´s IDOL.
Hörde du ej gilla min music smak men jag är en typiskt RIX FM senaste hits.......... Thats It `s ♥

TILL NETTAN DETTA HA HA HA

Missa inte Ullared nu, nej då har vart där o det är riktigt kul faktiskt. Jag fann massa fint o behövligt.
Men ärligt serien som gick nu va ju bara såååå kassss. Herregud va finns det för människor, nog det sämsta jag sett på länge.
Skulle faktiskt vilja dit en sväng före jul.

Sov gott Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0