Snart sovdags.

Ligger i sängen efter att ha kollat in ett True blood avs. Det är sååå bra! Men har inte hunnit blogga och ryckte med datorn hit.

Det gick galant med Clara idag, hon gick in med stort självförtroende och sa inte ens ett aj när de stack. Vilken tjej så himla duktig. Jag frågade efter hur det kändes och fick då till svar som att sola och äta hallon. Men vad som menas med det gick jag inte in på.

Hon fick följa med mig tillbaks till jobbet en sväng & fixa & dola. Sen tog vi en tur till Arvika o hälsade på Aja med familj och kära mamma. Blev bjudna på mycket god kvällsmat och goda skratt.

Kära kusin Patrik kom också och visade en massa roliga grejer han fixat på datorn. Hoppas Aja kan bjuda på nått av det och lägga in här.

Nu sover alla ( utom jag då förstås ). Vår lilla Clara har fått feber och är som en kamin. Hoppas bara det går över snabbt. Är nog reaktion på vacinet.

Men nu säger jag Good Night and sleep well // HUGS NETTAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0