Shopping♥

Ja det blev ju lite nyheter i Örebro.

Va inne på Indiska o det va ju bara så mycket fint, älskar den ljuvliga affären. Blev en ljuslykta i rött , tre små lyktor , självklart ljus ( dom är jätte bra där). En vit löppare & två röda kuddar lite inspiration till första advent. Älskar ju den tiden o kan längta redan tills jag får göra i ordning hemma.
Ska inte göra så mycket faktiskt men byta ut till röda kuddar , ljus o lyktor. I köket blir det nog mest vitt o mys faktorn.

ZARA hade ju öppnat i Krämaren o det va ju så mycket fint där med, till både nyfödda ,barn o vuxna.

Denna glitter topp blev det till min tjej♥


Dessa häftiga skin leggings blev inköpta på Zara till mig, va tveksam först men älsklingen min tyckte absolut jag skulle köpa dom. Nu ångrar jag inte mig en sekund!! Min man har god smak han ♥


Denna cooling blev det även till mig, även den från Zara.

Det va ju rött överallt så kunde inte motstå, tröja från Gina tricot.


Kramizzzar Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh va mysigt ni har haft det. synd inte vi kunde va med, men det får bli en annan gång. Bite me toppen hade passat perfekt till mig. Blev riktigt avis på den. see you sugar....

2009-11-02 @ 08:42:18
Postat av: mamma Tina,å mormor

Åhhh va glad ja blir när ja får se er...

Men va snygg du är min underbara dotter...waooo



en naturlig utstrålning..som få har du....ja är så stolt ...för vilka fina barn ja fått..ler

sen min gudomliga charmtroll Lova & Valle....

som är fulla av energi & livsglädje....

PUSS & KRAM till er allla...// Tina

2009-11-02 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0