Seg

Alla pratar om va trötta dom är & det har jag med varit dom sista dagarna. Fattar inte att man kan vara så trött ändå gillar jag den här tiden med mörker & mys,  som jag sagt förut!!
Men det är väl att dagarna är så korta o vi får inte så mycket ljus.
Igår va det jag som hade träningspasset & jag kände vid uppvärmningen  att jag inte va till 100, har ju inte tränat på tre veckor nu. Barnen har varit sjuka o sen jag , så är det.
Skönt att bara komma i väg i alla fall & jag känner lite i benen dag, ett gott tecken.

Flera har frågat vart ljusstaken kommer i från: www.dekorativt.se jätte mycket fint där ♥
Det där med målandet i köket har tvättat en vägg o det är ju en början, så ska ta tag i det nu under helgen.
Ja jag ska måla vitt, vill ha ljus känner jag för allt det andra är mörkt i huset.

Nu ska det fixas o dolas till Lova ska till skolan & jag o Valle ska vara med en stund idag. Så får vi se va vår älskade lilla fröken gör på dagarna♥

KRAM KRAM AJA♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Var inne på sidan och kollade. Mycket fint =) Tack för tipset. Kram

2009-11-13 @ 20:38:34
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0