Så mysigt!

Åhh va mysigt hon gjort det Aja, men det har hon ju alltid.

 Men extra kul nu den här tiden när man längtar efter att byta ut lite man har framme. Själv ska jag först införskaffa nya gardiner och lite annat smått & gott jag vill ha nytt. Men blir en tur på Fredag då vi ska köpa säng o lite annat till lilla Clara och hennes " nya " rum.

Idag har jag fått städa föråden ( kors i taket ) Riktigt förvånad över mig själv. Ikväll blev det nybakat och första kopp glöggen. Inte dumt det. Hade ju även tänkt och slå mig ner för att se ett avsnitt av True Blood. Men det var ju slut av säsong ett. Åhh så typiskt och jag som sett fram emot det. En så himla bra serie också måste jag vänta. Det gillar jag inte!!!

Kram & God natt alla söta bloggvänner Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0