Nyheter

Anitra fick agera modell för alla våra snygga nyheter. Inkommer nytt flera dar i varje vecka och nu laddar vi med festkläder & julklappar.



 



Våra populära boxertrosor med nya färger och mönster och sen en nykomling med spetskant. Romantik & skönt ska det va.



Den här gillade jag skarpt. Bara så snygg!!!



Bolero som är perfekt över linnen och klänningar.

Tusen TACK till dig Anitra för hjälpen och modellandet. Nu kommer jag sno dig mera...:-))



Och nu till alla ett kanonerbjudande som bara inte får missas. Jag har då aldrig och då menar jag ALDRIG sett ett bättre erbjudande. Kommer i morgon Ons och göra i ordning ställ med massa olika varor och då får man plocka en hel kasse (vår M påse ) full, och det går i massor kan jag lova. Tro mig jag har redan testat, för bara 300 kr.



Ja det är sant. FYLL EN PÅSE MED SÅ MYCKET DU KAN; VÄLJ SJÄLV VAD OCH BETALA BARA 300 kr.


Det ni.....


Så kom till oss nu och välj medans det är fullt.


Nu ska jag bada barn och städa barnrum.


KRAM & TREVLIG KVÄLL// NETTAN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0