Ny start

Ja nu är vi friska & krya!!

Förra veckan kan vi bara glömma. Vaknade o va pigg i morse , det va så skönt. Har varit så trött den sista tiden men inte idag. Sitter som vanligt med mitt kaffe o ser Vakna på morgonen.

Igår blev det en lugn dag för oss också & en röjar dag. Har ju mitt kontrollbehov o måste veta vart jag har allt, annars blir jag tokig. Så det var verkligen dax!! Röjde i flera garderober o kollade vinterkläder till barnen mm. Alltid lika mycket skräp finner jag men nu är det bort rensat.

Ordnade en egen pysselhylla till Lova som älskar att pyssla, så igår blev det två julkort gjorda med massa glitter o bara så fina. Tidig min lilla tjej ha ha ...... 

Nu ska mina sötisar väckas, ha en bra dag♥

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0