Mysfaktor Hög.

Åhh vilka fina bilder svägerskan Aja lagt ut. De har haft en riktigt toppen weekend. Alltid så kul att se mina små älsklingar Lova & Valle på kort när de varit iväg och jag inte haft den turen att få vara med. Men som sagt det tar vi nästa gång. Det gör mig gott när de har haft det gott. KRAM till er ALLA ♥

Bite Me toppen hade passat perfekt till mig. Den blev jag riktigt avis på och vi har ju inte precis supernära till en Zara butik heller. Jag är inne i en vampyrperiod och mina barn blir påverkade så de hänger på denna trend och vill va vampyrer. Clara undrade här om dagen när vi lekte ( ja vi kan ha lite konstiga lekar hon o jag, där vi är vampyrer och biter varann. Försiktigt då förstås ) Mamma är vi verkligen inte vampyrer??? Hon har nog hört bara den bästa biten av det. Men då fick jag lugnt förklara för min älskade femåring att så inte är fallet. Att vi är helt vanliga människor. Njaa nästan iaf.

Nu ska jag ta ett snabbryck och plocka ihop lite kringslängda saker innan vi drar.

Ha en bra dag söta bloggvänner. KRAM Nettan.


Kommentarer
Postat av: mandel

Hahaha! Ja, dom är för härliga :D

2009-11-02 @ 22:46:09
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0