Mörkt

Ja det är ju det.

Mörker & mörker men kan ju hoppas det blir lite ljusare när snön kommer.
Här ska det bli frukost & kaffe.

Nettan min vän åker ju till Ikea idag o inhandlar lite. Jag va där under veckan o det va ju massa fint som vanligt.  Men måste erkänna det slinker ner både det ena o det andra som jag inte ens behövde.
Ikea är farligt, är lika varje gång!!!
Valle fick en ny matta till rummet, det enda han leker med är bilar o tågbana.


Denna blev det & jag blev så nöjd, även Valle blev det så nu leker han för fullt♥

Inhandlade 300 värmeljus så jag har ett litet tag i alla fall o sen blev det ju tre ljusstakar. Kronljusen jag köpte va toppen.

HA en bra dag alla söta bloggisar♥
Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0