Måndag igen..

just det. Nu är det Måndag igen och igår var en lugn dag med firande av pappa Håkan som väcktes med paket och sedan hade vi ju min pappa Leif här och så på kvällen blev det en sväng till pappa Karl-Erik och fika där med Håkans alltid så härliga syskon med familjer.

Min pappa tog med sig barnen till lekparken och lekte igår medans jag passade på att röja i tvättstugan. Sen hjälpte jag Håkan att få upp fondväggen på Claras rum. Känns skönt att vi äntligen har börjat nu.

Annars var det en lugn hemmadag med mat & fika.

Denna veckan är det vacindags för tre av barnen. Amanda har redan fått sin men hon blir ändå hemma idag för är absolut inte kry. Låg hela dagen igår.

Nu ska vi snart iväg till tandläkaren för Cornelia har tid.

Ska få till o lägga upp kort ikväll :-)

Ha en bra dag KRAM Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0