Man har inte roligare än man gör sig!!!

... just det och på Fredag så dök min älskade svägerska Aja upp så här.


Love you dear ♥





         

Kolla in Valle att han inte bryr sig nämnvärt. Bör det sägas att han är van.

 



Hennes nya " BITE ME " tröja tog jag på blodigt allvar, hi hi.... Amanda tycker Aja ser ovanligt glad ut för att snart bli biten.


Ja och min käre far kom också på Fredag men precis som han själv. ( tur det )



På Lördagskalaset var jag så fullt upp i all mat mm så jag totalt glömde bort kameran. Men sen på kvällen när alla gästerna gått hem var jag så upp i varv så det var lika bra att spinna på. Kom då på den ideén att det var dags att tömma Claras rum. Så det blev sortering med lådor till förråd, röda korset, tippen och sådant som ska tillbaks igen. Pappa & min lillebror Andreas bar och bar och sen vips va det tomt och typ alla tyckte det var jättekul att riva tapeter en Lördag kväll.

 



Men till slut satte vi oss alla ner i soffan framför nån film och bara va.

Men nu är som sagt fondväggen uppe på Claras rum och det känns bra.

Idag har vi fått en massa snygga nyheter till jobbet som jag fotade. Lite mer seriösa bilder, men det tar vi i morgon.

Ha en bra kväll my dear friends KRAM NETTAN.


Kommentarer
Postat av: mandel

Så förfärligt! Min precious iPhone visar inte bilderna!!!

2009-11-10 @ 20:57:29
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0