Kunde inte hålla mig......

Så började dagen som vanligt , med lite plockande. Sen fortsatte det längre & längre tillslut va jag o Valle vid alla julsaker. Det kan ju vara bra , så man vet vad man har !!
Kommer ju alltid så mycket fint varje år men va ska man med alla saker till ?

Så nu ligger dukarna på bordet o lyktor i fönster o bord. Är redo för första ADVENT. Känns bra o härligt kan man bara njuta av tiden. ♥







Så här kan det se ut!!!

Barnen sover o det ska snart bli sängen för mig med. Så det är ovanligt lugnt.

Kramis Aja♥

Kommentarer
Postat av: Me

Hello darling! Åhh va mysigt du har det ( som alltid ) längtar tills vi varit iväg o storshoppat så jag får mina gardiner och alla tillbehör. Men vi tog förtsa glöggen ikväll och det va så gott! Mmmmmm LU KRAM

2009-11-18 @ 22:55:35
Postat av: mandel

Så mysigt!!! Fint du har det :)

2009-11-20 @ 22:07:23
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0