Jobb & hem till barnen...

Jobbat & mazzor att göra men nu har jag avklarat en del så jag kan koppla av i morgon när jag & min underbara man ska åka på shopping.

Fixade färdigt det sista på vår Jul skyltning. Så nu är vi laddade.








Ja det var lite från jobbet det.

Här hemma igår blev det pyssel o göra önskelistor att lämna till Tomten.





Och nu har vi käkat o är mätta o nöjda. Clara lyckades med det fantastiska och hälla ut ett glas julmust över vita mattan i vardagsrummet. Så där har jag torkat o torkat o torkat ... men det var inte första gången och säkert inte sista heller.

Tack & Hej KRAM Nettan.


Kommentarer
Postat av: mandel

Mysigt med julpynt. Jag får sätta igång när jag kommer tillbaka :)

2009-11-20 @ 22:20:03
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0