Hemma igen.

Ja tillbaka från stan och det pulserande folkvimlet. Stockholm är verkligen en helt underbar stad & Oscarsteatern var så där härligt mysig som teatrar ska va ( tycker jag )

                              

Rasmus på luffen var helt fantastisk. Rolig, rörande och jätte, jättebra. Så det var mycket nöjda barn och en mamma o en pappa som lämnade salongen.  ( säkert många fler också )

Markolio och Benjamin Wahlgren var duktiga såklart som huvudrollsinnehavare.











Hela helgen var till belåtenhet och vi hann med både mys, mat o shopping. Så mycket snyggt överallt och Jul i alla skyltfönster. Men NK har ju klart snyggaste skyltning.

Det blev lite Julklappar o lite smått & gott till mig o barnen.

Cornelia & Clara hade med sig lite egna pengar o valde fritt det de ville köpa.

Gillar skarpt Cornelias kommentar på Sön innan vi skulle åka hem.

- Vilken tur mamma att jag fann så fina saker, det är ju dumt om pengarna blir för gamla. Man kan ju inte spara allt.

Ha, ha så sant så sant.... min tjej det. Gäller ju bara o spara så där lagomt mycket.

På Söndag efter teatern så köpte vi två ex av Elsas mode  ,     
som författaren Sofi Fahrman signerade just till Aja & Amanda. Gissa om jag var glad att få ge bort en varsin specialbok till två av de bästa tjejerna jag vet.



Passade även på att plåta " modeexperten" med mina två små sessor.

Nu idag när vi käkade en sen middag passade vi på att tända första adventsljuset. Hann ju inte det igår då vi var hemma så sent.

Nu ska jag ta hand om tvätt o disk.

Ha lite roligare ni som kan KRAM & SO LONG..............NETTAN ♥


Kommentarer
Postat av: aja

hej my sis!! Vilken underbar helg ni haft i Stockholm.

Vilka fina bilder ♥.

Hoppas teatern kommer till Karlstad , vi vill också se Rasmus på Luffen.

Kram på er♥

2009-11-30 @ 22:55:24
Postat av: Carro

Hahha...du vet ju att du är världens bästa!! Men jag vet att du inte kan komma...vill du veta varför så får du ringa mig..fniss..

Vilken härlig helg ni verkar haft. Men jag är ledsen, även fast jag ser "kändisen" på bild så vet jag inte vem det är...



Kraaaam

2009-12-01 @ 08:31:03
URL: http://lillkrukans.blogg.se/
Postat av: Carro

Glömde en sak.....det märks att Klara är mammas tjej...medtanke på att shoppa menar jag....va go´

2009-12-01 @ 08:32:23
URL: http://lillkrukans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0