helgen

Söndagmorgon och jag ska iväg snart o jobba. Det är lite både och med dessa helger. Tråkigt o lämna resten av familjen som är hemma men kul och jobba för helgerna är det så mycket folk.

Fredagen var jättelyckad iaf, ja nästan.

Vi var på Broms och fikade så köpte jag med hem några spökbakelser till skolbarnen. Var mycket goda.



Jag & Clara på väg att handla.



På kvällskvisten gick jag ut med barnen och två kompisar. De tyckte det var riktigt kul att säga " Bus Eller Godis "







Mazza godis blev det....

Sen var det bara att byta om på Cornelia som skulle iväg på Halloweenpartaj till Frida.



Jag & Håkan hade hyrt " Änglar och demoner " vi skulle se. Det var det som blev så där halvlyckat då jag somnade efter en halvtimme in i filmen. Ja så kan det gå.

Igår var det full rulle på jobbet och hemma senare åt vi kycklingsallad och såg en rysare som hette
" The uninvited "
  Den var faktiskt Gööörbra för tom mig som inte är ett stort fan av rysare. Men den ska ni absolut se. Putte denna kommer du att gilla, Absolut.

Have a nice Sunday, so long...... Nettan.

Kommentarer
Postat av: mandel

Sickna läskiga sötisar!!!

2009-11-01 @ 17:04:12
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Aja

Vilka läskiga kusiner Lova & Valle fått.

Men sötisar är dom ♥

2009-11-02 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0