Hej & Hå

...ja här är det full rulle. Slutade fyra o sen o handla. Hann ju inte det i morse, är en ren o sann tidsoptimist. Men det drabbar mig själv som fick göra det nu på em ist.

Hem & packa upp kassar o  få in maten i ugnen. Får bli kyckling med pesto o soltorkade tomater i. Potatis o morötter i ugn med en massa goa kryddor på.

Så nu när jag väntar på att den ska bli färdig passar jag på att göra ett snabbt inlägg.

Har egentligen annat o göra under tiden men detta här var ju mycket roligare...

Igår i Karlstad var det effektiva timmar. Toys r us, mio, bergvik o sist men inte minst Ikea. Fick i stort sett tag på allt vi skulle ha. Sen var det hem o iväg för att se Amanda o hennes klass ha "Franskafton" o shit va bra det var. Roligt o underhållande o Amanda var programmledare ihop med Josefine L. Sen hade de även en massa annat kul Va stolt man är som mamma då. Jag har VÄRLDENS BÄSTA AMANDA, så det så. ( men det har hon alltid varit )

Nu får jag fixa nån sås. Blir nog nått med " fyra sorters pepparost " i.

Anton, Erik o Martin har spelkväll o vill nog avbryta med lite käk.

Ha en bra kväll. Jag ska njuta med min familj:-))

Kramiz Nettan.

Kommentarer
Postat av: angelica

tack för din kommentar :)

jag har inte pratat med dennis om det än men ska göra det. det löser sig nog på nått sätt :) kan vara svårt att få tag på tåg på juldagen ändå liksom.

kram älskade syster!

2009-11-23 @ 17:48:13
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0