Fredag

Oj oj oj , va dagarna rullar på!!

Den här veckan har verkligen bara rullat på. Har inte blivit så många timmars sömn på dygnen.

Ullareds resan blev super lyckad & är klar med alla julklappar. Detta har nog aldrig inträffats förut att jag är klar med allt tills 1 dec. Men skönt är det ♥. Så nu är jag med !!!

Ja herregud vilken resa o va jag handlade, vagnen var proppfull. Synd bara att inte kameran va med, kunde ha blivit många roliga bilder. Vi hade tur o det va inte jätte mycket folk men det räckte till vill jag lova.
Vid leksakerna va dom heltokiga & jag bara tänkte : Det räcker nog till alla !!.
Jag stortrivdes i alla fall o gick runt i lugn o ro. Ja Aja i ULLARED det va många timmar det.

I kväll blir det IDOL o tacos har Lova bestämt & sen kommer kusin Amanda, som ska sova hos oss♥
Så det blir riktig FREDAGS MYS.

Ha en mysdag alla kära bloggläsare♥

Kram Aja.........   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0