Födelsedag

Ja som Nettan skrev så har ju vår älskade kille fyllt tre år. ♥
Gud va fort tiden går,vår lilla prins är stor nu!!! Har blivit grattad hela dagen vill jag lova.
Haft besök hela dagen med dropp in. Mycket trevligt av släkt o vänner.......

Valle är super nöjd o sover som en stock för flera timmar sen.



Syskon kärlek det♥



Grattis till Världens Bästa Valle vi älskar dig Lova , Pappa & Mamma♥


Blev traktor tårta , som Valle valde ut från City!!

Nu ska det bli sängen för mig med.  Imorgon drar jag till ULLARED !! Viåker fem till morgonen så några timmar vore skönt.


SVAR TILL STÄDTIPS: Flera som undrat om mitt städtips, självklart ska det blandas med vatten glömde skriva det. O man kan spraya i luften eller på saker utan fläckar det har jag gjort.

SWEET DREAMS AJA♥

Kommentarer
Postat av: mormor..Tina

Åhhhh vilken goding...Grattis Grattis på din stora dag..... önskade att ja varit där...ser att du fått många fina precenter....men vi ses snart...då blir de tok mysa....puss & kram till er alla

2009-11-23 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0