En ledig dag

Och tur var väl det för har tre st sjuka barn hemma. Feber o illamående. Hoppas de snabbt blir piggare. Så idag på morgonen såg vi nya Tingeling filmen. Tusen TACK Patrik, vi är alla supernöjda!

Den var bra & mysig och jag älskar o krypa upp i soffan o kosa med barnen o se på barnfilmer. Alltid bra slut o lite lagomt läskigt. Men denna kan va en bra Julklapp till alla små töser. Får fem av fem i betyg.

Har hunnit med o städa huset, tvättat o gått en prommis och inte att förglömma att jag hunnit med ett samtal till min underbara o älskade vän Fia som jag kan prata med om allt. Och det var nog två veckor sen jag hörde hennes goa röst. Så det var uppiggande:-)

Nu står grytor på spisen och det blir kycklinggryta och ris. Bra mat som alla äter.

Sen är det möte gånger två. Också är det ju Torsdag och pappa Håkan och min kära man kommer hem och skulle inte bli särskilt sen heller. Så hoppas han är hemma så vi kan käka middag allesammans. Får nog slå en pling.

Nu får jag återgå till mina grytor...

KRAM & HEJ  NETTAN.

Kommentarer
Postat av: mandel

Låter som en bra dag förutom det sjuka. Bra, jag funderade på den filmen till majsan. Hon fick den första av tomten ifjol. Kram!

2009-11-12 @ 21:20:54
URL: http://http:/mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0