Söndag!

  
Hejsan svejsan på Söndagskvällen. Har varit dåligt med bloggande men har jobbat hela helgen och sen har vi två febriga och inte alls så pigga barn här hemma.

Clara ligger och sover men Cornelia kosar med pappa i soffan. Hon har sovit en hel del på dagen och inte alls så trött nu. Anton & hon har precis sett färdigt på en film.


Köpte för ett tag sedan nytt smink från Isa dora som hade rosa nyanser och det är en av Ajas favoritfärger. Hon ba mig lägga upp på bloggen men det blev ju aldrig av. Så hon fick se det in reality när hon va här ist, och precis som jag trodde så var det exakt sånt hon gillar och köpte sedan eget på Kicks. Hon la upp och visade er det snygga gloset så jag tänkte ta med de andra prylarna och tipsa om för er som gillar glitter.





 Holiday09_leaflet_fram  Ny serie för vintern från Isa Dora

              

  Glosset & nagellacket köpte både jag & Aja och det blev även en snygg high lighter med så klart glitter i. Men den finner jag tyvärr ingen bild på. Men för er som är intreserade så tillhör den denna serie och heter " Pink Bijoux "

Ja det var nytt make-up det.

På jobbet har det varit full fart och julklapps handeln är redan igång. Och hos oss har det kommit in mängder med perfekta julklappar.

Sitter nu i soffan med min rosa skatt i knät och min kära ser på " Vem kan slå Filip & Fredrik ". I morgon är det ny vecka och jobbet kallar. Fullt upp då all julskyltning ska upp, men det kommer bli kanon kan jag lova.

Samvetet kryper som vanligt då Cornelia & Clara har feber och både jag & Håkan måste till jobbet. Farmor ställer upp som alltid och barnen trivs jättebra där men ÄNDÅ??? Man mår inte så värst bra när det blir så här.

Är man hemma är man stressad för det och tänker på jobb och åker man till jobbet så mår man dåligt för att man lämnar det käraste man har. Ingen kul situation. Men en dag i taget så får vi se hur sessorna är i morgon.

Ha nu en trevlig kväll // KRAM NETTAN .


Kommentarer
Postat av: mandel

Hoppas de friskar på sig SNABBT! Att vara mamma är ju vanligen en kamp mot samvetet, sjuka barn gör det inte lättare precis.



Du var lika snygg som vanligt idag. Bara så du vet. Foxy :)

2009-11-15 @ 22:06:14
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0