Dagen går så fort...

... ja lite för fort. Jag hinner inte alls det jag ska göra, så då får jag varsågod och ta med mig jobbet hem. Men NU är jag klar. Ja för idag iaf. Så nu ska jag ägna lite tid åt det käraste jag har.

Har lovat att se på Tv med Anton. Han frågar ofta. Kan vi se nått på Tv mamma tillsammans. Ja det är hans mys med mamma det. Jag o de små kan leka o läsa o en massa saker. Jag o Amanda kan sitta och prata i timmar, baka, ta promenader o framför allt vårt gemensamma intresse shoppa. Men det gillar Inte Anton, sen är han ju kille och gillar inte att prata ( hi hi hi ) vet inte vad vi ska prata om blir hans svar när jag frågar. Men dricka te och se nått tillsmammans det gillar han.

Ja olika barn, olika behov. Och just för en stund sedan ville han ha hjälp med läxorna så det har jag precis gjort. Men sen smet han iväg direkt. Min lilla gulleplutt.

Vi ska se det nya programmet om Ullared. Har hört så mycket om det placet men aldrig varit där. Ska bli kul o se vad det är som lockar alla människor på detta vis. Jag har fått för mig att det är rörigt och bara en massa prål och skräpsaker överallt. Men jag ska inte va fördomsfull nu. Det kanske är jättebra, så bra att jag vill åka dit. Man vet aldrig?

KRAM & HEJ NETTAN.

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag är rädd för Ullared!

2009-11-02 @ 23:21:00
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Sara

Du måste åka dit. Det är ju heaven on earth haha. Nejdå, men gillar man billig shopping av allt möjligt så är det ett måste. Kram

2009-11-03 @ 11:34:31
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0