Cornelia 7 År

Hipp Hipp Hurra för världens bästa sjuåring. Idag fyller vår älskade lilla tjej 7 år. Hon väcktes i morse med tårta o paket, precis som vi alltid brukar göra. Kan inte bryta mina traditioner.

Ja må hon leva, ja må hon leva.... min sång var inte det allra bästa. Precis som vanligt så stockar det sig i halsen på mig. Ja, jag vet gråter för allt. Men blir mycket, mycket känslor vid såna tillfällen.

Men hon vaknade allt med ett leende lilla tjejen och öppnade paket som hon tycker det är det allra bästa med att fylla år.







Och till helgen blir det kalas i dagarna två men mamma & mormor Erna kunde inte komma då så hon tog tillfället o kom på rätta dagen ist. Och jätteglada för det är vi. Alltid kul o få besök. Jennie och den här lilla godingen var med och han är så charmig lilla prinsen Melvin ♥ Se vilken goding!

Nu är det kväll och jag har egentligen en massa att göra men som jag inte prioiterar särskilt högt känns det som. Men får väl mitt straff för det i morgon kväll då jag drar på det in i det längsta.

God natt & dröm sött KRAM NETTAN.

Kommentarer
Postat av: Aja

Grattis vår sötis Cornelia på din 7 årsdag!!!

Stor kram Från kusinerna♥

2009-11-04 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0